Bra dag, trots allt..

Kommentarer
FRIDAFRIDAFRIDA

åh fan vad snygga julklappar :D

2008-12-16 » 12:40:01 BLOGG: http://fridaosv.blogg.se/
Tilde

Det kan bli så ibland, att saker kommer bort på lager, eller i transport och liknande. Man behöver inte vara otrevlig mot personalen för det, faktiskt, tycker jag. Bara för att man är ansiktet utåt för ett företag så betyder det inte att man har rätt att tåla precis vad som helst från kunder.

2008-12-16 » 20:01:23 BLOGG: http://tildeoijar.blogg.se/
Jessica

Nä må så vara. Men nu är det en dator som försvunnit, en sak som kostar rätt mkt pengar!!!

Det ska inte hända att saker "ibland!" kommer bort. Då får helt enkelt företaget kompensera kunden. & de borde redan ha skett.

2008-12-16 » 21:00:11 BLOGG: http://sicka82.blogg.se/
Lina

Precis Jessica ;) Jag står o betalar för en dator som jag inte har. Att det skulle ta två månader att få tillbaka den - om jag ens får tillbaka den då - hade jag inte räknat med. Dom sa 2 - 3 veckor. Vem ska jag vara förbannad på om inte killen o chefen? Det var dom som tog emot den. Visst kan de vara så att en kille på lagret tappat ELLER stulit den. Men den personen kan jag inte få tag i. Så jag är ju tvungen att prata med dom i butiken - phone house's ansikten utåt!

2008-12-16 » 21:26:01 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0